Voorbereiding - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Carole Harmen - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Carole Harmen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Carole en Harmen

Blijf op de hoogte en volg Carole

28 Oktober 2014 | Nederland, Dalfsen

Het eerste verslag, maar we zijn nog niet op weg! De afgelopen tijd hebben we het vooral druk gehad met de verhuizing van Carole, van de hofstad Den Haag naar het oh-zo-schitterende Dalfsuh ;)

De verhuizing is inmiddels afgerond, en de dozen zijn uitgepakt (op een enkele na). Door de verhuizing is de aandacht voor de reis wat minder geworden, maar nu begint het toch wel echt te kriebelen. Het is al over 4 dagen!!!

Carole heeft vandaag haar laatste werkdag gehad bij Witteveen+Bos, morgen heb ik mijn laatste werkdag bij Defensie (ook echt laatste, ik neem ontslag en begin na de reis weer bij W+B). Dat betekent dat we nu de volle aandacht kunnen geven aan het opstellen van een paklijst, inpakken van de backpacks, spoedcursusje Spaans, opruimen van het huis... maar ook lekker samen zijn.

Komende zaterdag, 1 november, vertrekken we dan echt. De heenreis gaat van Schiphol, via São Paulo, naar Buenos Aires. We hebben daar vast wifi, en ik zal dit blog regelmatig bijhouden (als dat lukt enzo :) )

Groeten van Carole en Harmen!!

• 28 Oktober 2014 - 21:01

Janneke:

Lieve Carole en Harmen. Een heel mooie reis toegewenst, genieten van en met elkaar en alles wat jullie op reis tegenkomen en in februari weer veilig in Dalfsen:) liefs mama

• 29 Oktober 2014 - 08:58

D-J:

Kijk, dit is mooi. kunnen we jullie volgen!
    Adiós y buen viaje!

• 29 Oktober 2014 - 11:45

Annemarie:

kijk, een goed begin! kunnen we mooi een beetje meeleven. fijn!
    ik ga jullie nu nog geen goede reis wensen, want we zien elkaar vrijdag nog bij
    de afscheidsmaaltijd ;)

liefs!!

• 31 Oktober 2014 - 14:53

Loek Van Der Meer:

Maak er iets moois van.

• 31 Oktober 2014 - 14:55

Arnoud En Elisah:

Lieve Harmen en Carole,

Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen!! Hele goede reis morgen, en daarna genieten als een malle!!
    Tot volgend jaar!

Liefs,
    Arnoud en Elisah

• 07 November 2014 - 23:16

Miriam :

En nu natuurlijk ontzettend benieuwd naar jullie avonturen. Liefs mama